it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

torsdag den 17. november 2011

Why so sick...

hey guys!

Jeg ligger lige nu hjemme i sofa'en og har det ikke helt godt. Jeg er desværre blevet syg.... Men hvorfor kun få noget dårligt frem når man er syg? Det kan bedre betale sig at få det bedste ud af det, selvom man dog ikke er helt på toppen :-) Så det går jeg efter idag! Jeg var tidligere ved lægen, og på vej hjem tog jeg i Bahne, da jeg er helt vild med denne butik og den inspirerer mig enormt. Faktisk blev det også til et par julegaver, helt tilfældigt! Jeg tog også et lille smut Emmerys, da jeg havde brug for at sidde lidt ned og slappe af, før jeg gik stille videre. Før jeg kom helt hjem tog jeg også et hurtigt smut forbi 7-11 og købte en kold 'Starbucks coffee' :-)
Nu ligger jeg som sagt i sofaen og hygger mig med 'The Voice' kørende i TV'et, mens jeg skriver dette indlæg til jer :-)

Det gælder alt i livet, tænk positivt og få det bedste ud af det!

  Synes den var ret fed ;-)

 ♥♥♥♥♥♥♥Starbucks♥♥♥♥♥♥♥
 Luna og jeg
En aften, da vi skulle besøge nogle i København :-) Jakke - C&A, købt i Second Hand 'Kitsch Bitch' 100,-  Bukser - H&M 129,- | Kilehæle - Sbar 400,- | Top/Kjole - Samsøe Samsøe 500,- | Hue - Steve Madden 25 $ (på outlet i NY)


 Just Female har nogle helt fantastiske smykker til vanvittige priser! Disse smukke Earcuff's koster blot 50,-! Tjek http://www.femalefirst.dk/
 To smukke ringe, også fra Just Female (Deres smykke-brand hedder 'Just Acces' :-)
                            -Evert minute you're angry, you lose 60 seconds of happiness. AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar