it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

onsdag den 23. november 2011

it's all about swag and attitude!

Hej kære læsere :-)

Jeg har simpelthen så travlt med skoleopgaver og andet her i de her dage, så det gør det (desværre) lidt svært at finde tid til at blogge :-( men jeg fandt lidt nu! :p

I mandags fik jeg 12 i dansk stil og 10 i matematikprøve, hvilket er helt i orden ;-) tirsdag fik jeg 10 i historieprøve og jeg var kun 0,5% fra at få 12! lidt træls, men fedt. hææh. Fredag skal jeg afleverer dansk stil om 'Medier', som jeg har siddet med siden klokken halv seks i dag.... den er heldigvis stort set færdig, så den er klar til at blive afleveret fredag :-) og med musik ved ens side går det.
I morgen gider jeg nemlig ikke sidde med den, da jeg skal bage kage til klassen med min bedste veninde! ♥

Igår var jeg med Maria (min bedste veninde) og min storesøster ved Måløv, da vi skulle se optagelser til 'Voice - Danmarks Største Stemme' :-) Det var enormt sjovt og fedt, og jeg tror aldrig jeg har haft så sjov en bustur som Maria og jeg havde derud. hun er fantastisk ♥

 Billede stjålet fra Danni Toma's profil :-p but it's so true
 Lars Ankerstjerne  - fantastisk sanger, han gør det så godt! ♥
 To skulpturer min far vandt på sit arbejde, de er voldsomt fede!
De er lavet i Q-smeden på Christiania
 Så kom de frem! jeg glæder mig så meget ;-)
 Måløv :-)
 Min utrolig smukke Maria :-)♥
 Ild i pejsen!
                                                     
                                                          - kiss carefully AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar