it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

tirsdag den 8. november 2011

A QUESTION OF

godmorgen! :-)

siden jeg, før sommerferien, forelskede mig i dette brand har jeg ikke kunne glemme det. dog har jeg stadig ikke fået købt noget.... jeg stod i fitnessworld, trænede og så så en superfed t-shirt blive vist frem på tv-skærmen. jeg fik dér ikke fat i hvad mærket hed, men jeg var desperat! jeg måtte jo vide det, så på en eller anden måde fandt jeg frem til at mærket var 'A QUESTION OF'. de laver miljøvenligt tøj, de er et af de på brands der kun baseret på 'fairtrade' og organisk materiale. de er behalige at have på og de koster langt fra en formue :-)
http://aquestionof.net/#all - Illum har en afdeling med tøj på kvindeetagen. (tøjet lavet også til mænd!)







min lillebror har lavet en fremlæggelse i skole, 6. klasse, hvor han skulle fortælle om mode. han har lavet et seriøst flot dias:
                                                                   -nyd dagen! AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar