it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

fredag den 18. november 2011

Livet er hvad man gør det til!

Så blev det langt om længe fredag!
Dog er jeg stadig syg, og er først lige vågnet. Jeg skal på arbejde fra 14-16.... det er ikke ligefrem det fedeste, når man ikke er på toppen. Jeg prøver at få byttet min vagt, men det er som om, at når man har mest brug for det, så kan folk ikke tage den... Jeg håber, der her indenfor de næste time, kommer en og redder mig....

Klokken fire, forhåbentlig lidt raskere, kommer en ven, Issa, og vi skal være lidt sammen.

Ellers skal jeg tidligt i seng, da jeg skal op klokken fem i morgen tidlig, for at møde på arbejde klokken seks... :-) men det er hyggeligt nok

mest af alt satser jeg på at blive rask MEGET snart! 


Rasmus Seebach med Ringe i vandet! Dejlig sang - dejlig Ralle <3


Endnu en dejlig sang, dog af Coldplay :-) Lidt anderledes end ovenstående sang, men den er fantastisk!

                                                         -break the silence AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar