it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

fredag den 4. november 2011

nyd livet!

godaften :-)
håber i har/har haft en dejlig dag, og får en fed aften, da det jo er J-dag! :-) desværre skal jeg ikke selv lave det store, da jeg skal på arbejde enormt tidligt i morgen...
men whatever, jeg bliver herhjemme med familien, læser nogle blogs, ser lidt tv og hører en masse musik! for det kan da være næsten lige så fedt!
i dag har jeg været på arbejde, og har forberedt mig med to veninder til projektuge i næste uge :-)
her kommer lidt forskellige ting der bare gør livet et tak bedre!

Jeg er altså faldet lidt for David Cook's musik, det er så rart og jeg kan sidde og høre det timevis! giv det en chance :-) 



 Det er så hyggeligt når man lige finder billederne frem fra man var helt lille :-)!
 min lillebror og jeg for omkring 10 år siden! <3
Verdens dejligste hund som helt bitte-lille <3
-Nyd alt, AB


Ingen kommentarer:

Send en kommentar