it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

tirsdag den 29. november 2011

vær dig selv - det er jo det nemmeste!

Hej babes!

har også været syg i dag, men er ret rask nu :) det er heldigvis ''bare'' almindelig forkølelse. Men nu hvor jeg bare har ligget her hjemme i to dage, har jeg fået hørt en masse fed musik og har fået øjnene op for en stor del lækkert tøj og andet lir ;-) Der kan ikke blive plads til det hele, men deler selvfølgelig noget af det med jer dejlige læsere <3

Udover dette er det svært at få så meget til at ske når man ligger syg... ;-)

Meget meget charmerende Stanley Most (efter min mening!) 




Selv synes jeg dette mærke, screwed, er rigtig fedt og det ser super behageligt ud. Deres designs er enkelte, og det kan jeg rigtig godt lide ved sådan noget tøj :-) 


 Gilli er screwed, som de selv siger det <3

Også Young er screwed. Han er blandt andet også kommet med en ny sang. englesang :)




Så er der ikke meget tid tilbage, men i kan stadig nå at købe det fantastiske tøj fra A Question Of med 20% rabat på alle varer online! Dog skal i huske at bruge rabatkoden XMAS11  :-) 


www.deterdetnye.dk - Dette er en super genial hjemmeside, hvorpå man kan melde sig ind som medlem og få info om alt muligt nyt musik rundt i verden! Det er super fedt og meget nemt :) Blandt andet har de selvfølgelig postet Medinas 'Kl 10' og den nye musikvideo - men den er jo også utrolig god :)




                                                           -do it today AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar