it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

tirsdag den 15. november 2011

WEEKEND♥♥♥

Hola chicos!

så er weekenden desværre allerede ovre, men fantastisk har det i hvert fald været!

som tidlgere nævn har jeg været i Horsens med DSE (danske skoleelever) til Lands Konference. I alt var vi cirka 400 folkeskoleelever, denne weekend, som står sammen og kæmper for at få større indflydelse på alle skoler i Danmark. Det var enormt fedt, sjovt, hyggeligt, lærerigt og bare skønt, der var alle slags typer og alligevel var alle åbne overfor hinanden og udadvendte. Selv fik jeg en del nye venner, fra mange steder i landet, og vi havde det alle godt sammen. Lørdag aften var der stor mafia-fest, udover det snakkede vi politik og meget andet, og så havde vi fint besøg af Christine Antorini ;-) jeg savner det allerede virkelig meget!

Her til aften var min lillebror, en god veninde, hendes bror og jeg i Hellerup på 'Sticks n Sushi', hvor Claus Meyer har arrangeret et arrangement kun for børn på restauranter rundt i landet. det var SUPER lækkert og enormt hyggeligt <3 

her får i lige en masse billeder! og en sang, selvfølgelig :-) 

KÆMPE ENORMT RESPEKT TIL DE FANTASTISKE DRENGE!
 Christine Antorini :-)
 En meget dejlig pige, astrid, og jeg <3 du er sød!
 Nanna, mig, Theis, Jacob og mette - super dejlige mennesker :-)
 mafia-fest i horsens, mig og celine <3
 DSE<3
 I københavn med gudmor!
 enormt smukt billede fra københavn :-)
 endnu et enormt smukt billede fra københavn :-)
 all you need is love... and Tuborg
 BANKERÅT
 BANKERÅT :p
 mere BANKERÅT
 dejlig pige, Emma, på Sticks n sushi
 ludo's, lillebrors, første sushi!




                                                            -All you need is love. AB

2 kommentarer:

  1. Det var alt for hyggeligt! <3
    ELSKER din blog smukke! :-*
    HÆHÆHÆÆHÆÆHÆ, det billed af Ludo er genialt! ;-)
    Vi må finde ud af noget igen, snart!
    Kisses Emma

    SvarSlet
  2. tusind tak smukke!<3
    ja, det må i hvert fald! :-)
    knusser

    SvarSlet