it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

mandag den 21. november 2011

meget meget bedre end tivoli

Hey guys!


Så er weekenden ovre, desværre, men det betyder dog at jeg endelig har tid til at blogge igen! Jeg har savnet det... Min weekend har i hvert fald været fantastisk! 
Fredag var jeg på arbejde, sammen med en ven, og tog derefter i 'Empire' på Nørrebro med min far og min (enormt seje) brormand  Vi så Tintin, og den var faktisk fed og ret så sjov (meget bedre end forventet) :-)


Lørdag klokken 05:00 ringede vækkeuret, og jeg var i bageren, på arbejde, klokken 06:00 til 12:00. Det var stille og roligt. Jeg tog direkte, efter arbejde, til København, med Teje, for at finde Pilestræde, hvor Samsøe-Samsøe holdt et lille arrangement. Der var glade mennesker, fedt tøj, DJ, og ren hygge. Det var ikke så stort, men super hyggeligt. 
Så smuttede vi til Nørrebro, hvor Teje bor, og var der indtil søndag morgen. Vi var ude på et par ture ved strøget og havde det egentlig bare fedt. 


Søndag stod på tennis () og afslapning. 


I dag åbnede Agnes cupcakes i Magasin - Lyngby, så turen gik dertil efter skole, da der var gratis mini-cupcakes til alle. Jeg var dernede med nogle veninder, og senere var Mie, danmarks sødeste tøs, og jeg sammen og hyggede som altid :-) 


Håber at i har haft det lige så fedt som jeg :p 


Her kommer masser af billeder, så hyg jer og nyd det. 


 Samsøe-Samsøe :-)

De flotteste 'New Balance' efter min mening ;-)
 Disc jockey i Samsøe-Samsøe
 Limited edition tøj! super fedt. 300,- for en af disse fede t-shirts.
http://samsoe.com/blog/2011/11/17/limited-edition-t-shirts 

 På Strøget med den søde. kilehæle - Sbar 400,- | Shorts - Gina Tricot 200,- | T-Shirt - Marc Jacobs 30$ | Jakke - Esprit, gave | Halstørklæde - min brors
 Abercrombie & Fitch 
 A&F igen 
 Den Originale - på baresso 
 Klodens sødeste lille pige, Selma
 Selma og jeg 

 Søstre :-)
 Smukke dig
 Farmor på besøg :-) 
En 'New Era' cap min lillebror fandt på nettet ;-) den er ret fed.


-Op med humøret AB

2 kommentarer: