it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

søndag den 27. november 2011

Best Day Of My Life!

hey hey!

Er i vilde, et stormvejr her er :-D
Det er næsten ligeså vildt som Nik og Jay koncerten i går! Men kun næsten. For intet slår denne dag! Det var den bedste aften i mit liv, den betød meget for mig da jeg altid har lyttet til de to ♥♥ Denne aften kan ikke beskrives. Det var 100000 gange bedre end forventet, og den var helt intim. De tog sig af hver og en fan, og det var så fedt! Første del var helt chill, men alligevel fantastisk. Alle sad ned, da det var en mere stille del af det hele. Anden del var man også på sine pladser, men der blev stået op under alle sangene, og Nik og Jay kunne ikke få lov at snakke på grund af jubel! Sidste del stod mine tre veninder og jeg helt foran, da det var en klubscene dervar sat op. De var utrolig tæt på, og Nik tog fat i min hånd! Derudover fik vi også øjenkontakt med dem nogle gange, jeg glemmer det aldrig :-) Ellers lærte vi mange nye at kende, vi festede og vi nød alt!
En ting at sige: 'Det var uforglemmeligt!'

I dag fik jeg købt en strik på halv pris (125kr) da alle kvindeoverdele i Carlings var på -50%! Og så blev jeg selvfølgelig forelsket i nogle ting i Cheap Monday ♥

BILLEDER KOMMER I MORGEN, DA MIN COMPUTER IKKE KAN LIDE MIG I DAG.....

                                                    -pop pop AB



Ingen kommentarer:

Send en kommentar