it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

torsdag den 10. november 2011

BANKERÅT!

så er det jo snart weekend, og jeg smutter til jylland med en masse vidunderlige mennesker til Landskonferrence med DSE (danske skoleelever) :-) vi bliver cirka 400, og det bliver super fedt! men af den grund bliver der nok ikke blogget i denne weekend, desværre....

jeg var i dag sammen med min savnede gusmor, vi var på Kaffesalonen og på Bankeråt, en overdrevet cool restaurant med lækker mad! den er udsmykket på den vildeste måde, med blandt andet dukkehoveder som lamper og en udstoppet struds.
jeg lægger et par billeder ud derfra når jeg kommer hjem fra jylland, men jeg synes bestemt det er noget der skal prøves!

udover det er jeg blevet lidt småforelsket i den vilde sanger Vinnie Who og hans stil! der kommer snart et indlæg om ham, da jeg synes han fortjener en masse!


Vinnie Who med 'perfect morning' :-)

Bankeråt - Ahlefeldtsgade 27-29 (på hjørnet af Nansensgade) - 1359 København K - 35831950. Den er vær at prøve! :-)


har forresten lagt en afstemning på bloggen, så ved i det ;)


her er endnu en reklame jeg synes er ret fed. 




                                                                   -be unique, be you AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar