it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

onsdag den 9. november 2011

I'M GREAT!

kære læsere! :-)

jeg håber i har haft en dejlig dag.
jeg har selv haft travlt med projektopgave, men kom i tanker om en kampagne Diesel havde kørende et år tilbage. 'Be stupid', hed den, og jeg er stadig fuldstændig inspireret af denne idé! den handler om at slippe sine bekymringer og gøre akkurat hvad man har lyst til. de udgav et blad fra roskilde festival 2010, hvor unge som voksne levede fuldstændig efter deres hjerte, de smed hjernen væk og lyttede ikke til andres brok. indledningen af dette blad er vedlagt længere nede :-) 

udover dette fandt jeg nogle billeder på min iphone, som jeg fik lyst til at dele :-)

og så en musikvideo af skønne Vinnie Who!

Videoen er seriøst fedt lavet og sangen er også heeeelt okay! respekt! <3

 The beatles album billede, Hard Rock, Times square, NY! - synes det var ret fedt, og er vild med tøjet (-;
 Min bedste veninde i Berlin. super fedt billede, super fed tur med klassen :-)
 udsmykning på skolens toilet!:p
 smukke, smukke, smukke sko fra Rützou! de følger mig i mine drømme....
 TAP1 nær kbh. enormt hyggeligt og inspirerende sted at være!
 Dielsel-bladets indledning :-) følg det - det holder.
 og her to af de mange fede reklamer fra dielsel-be stupid kampagnen!
                                                                     - stay true AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar