it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

lørdag den 26. november 2011

Du gør mig høj

godmorgen!

weekend igen! og det betyder at jeg, i aften, skal til eksklusiv koncert med NIK OG JAY! jeg skal afsted med min enormt gode veninde, mie, og vi er ved at gå ud af vores gode sind, fordi vi glæder os så meget! vi fik billetter på 4. række, foran scenen, så vi sidder helt perfekt! det går amok! der kommer højst sandsynligt mange billeder, for det bliver for viiiiiiildt! koncerten er delt op i tre dele. den starter med en del med stryger-instrumenter, hvor de spiller nogle numre der passer ind i dette. derefter er der endnu en del i koncertsalen, og til sidst er der fest og nik og jay på en lille klubscene i foyeren i DR-byen.

ellers skal jeg i morgen ud at bowle med YFU, som er dem jeg skal rejse til Argentina med efter niende klasse :-) jeg skal udover dette også til købemhavn, for at øve lidt spansk med min mors bedste ven :-) hæhæ

håber i får en chillern weekend, husk nu at nyde det! <3

De to drenge man ikke kan få nok af!

<3<3<3<3<3<3

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmh ;-)

                                                        -du ved hvad der skal til AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar