it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

tirsdag den 8. november 2011

DMA, EMA og andet godt!

godaften! :-)

jeg har projektuge i denne uge (med to skønne piger), så jeg har ikke haft så meget tid til at blogge.
i lørdags var jeg inde ved TAP1 (carlsberg), da der var 'Copenhagen Street Festival'. alle rum var fyldt med glade mennesker med forskellige street-hobbyer, som f.eks streetfodbold, hockey, parkour, rap, og ikke mindst dans! Jeg var derinde i tre timer med min familie og nød bare den gode stemning og de fantastiske ting! jeg lægger selvfølgelig billeder ind når jeg får lidt mere tid :)

videre... vi tog derefter til kødbyen i københavn for at spise på en utrolig restaurant, 'Mother'. De serverer vidunderlig pizza, tjenerne taler italiensk og engelsk og man føler nærmest man er i udlandet. prøv det!

da jeg så kom hjem så jeg DMA - Danish Music Award med en god veninde. det var super fedt, og Agnes Obel tog hele fire priser med hjem. Nik og Jay vandt æresprisen, og ellers var det hele bare hyggeligt (-;

Igår, mandag, var jeg sammen med en god ven og vi så sammen EMA (som jeg havde optaget fra aftenen før). Det var federe end DMA, der var mere gang i den og folk havde gjort mere ud af sig selv. Blandt andet stilte Bruno Mars sig på den røde løber iført skrigpink suit, 30 seconds to mars havde slæbt deres egen stil med, Selena Gomez (som var vært) havde på den røde løber en smuk svanekjole på, og lady gaga havde som altid et vanvittigt outfit på. det var GREAT!

 DET SKAL PRØVES! høkerboderne 9-15, 1712. 22275898. mother.dk

Tomo Miličević, Shannon Leto, Jared Leto
 Designeren Jeremy Scott, der blandt andet hjalp til med Lady Gagas udstyr denne aften!
 utrolige Lady Gaga! Hun tog i alt fire priser med sig hjem. Priserne var for: største fans, bedste kvindelige kunstner, bedste sang - born this way, bedste video - born this way.
den smukke vært for aftenens show. I alt skiftede Selena Gomez tøj 10 gange, alle gange med festlige og flotte kjoler!

                                                                      -kun det bedste. AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar