it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

torsdag den 3. november 2011

illum efter lukketid (-:

godmorgen :-)
så til mit første rigtige indlæg! :-)
jeg var med to veninder i ilum efter lukketid igår, da de havde medlemskort, og kunne tage mig med ind. vi startede med at spise middag på 'café norden', og gik derefter over i illum, hvor der var en helt sindsyg kø :-) men vi kom ind og det var SÅ fedt. der var 20% på stort set alt, smagsprøver og champagne! <3 det var super hyggeligt med de to smukke piger, dog også meget svært med kun 30,- på kontoen, efter seks dage i NY i efterårsferien (-; men jeg klarede det uden at købe noget!
her er lidt billeder: 
hav en fantastisk dag!
                                        Celine og emma, smukke piger :-)
                      

                                       champagne i pandora!
                                       os tre :-) (celine, mig, emma) min kjole er fra H&M,
                                       og til har jeg grønne converse fra NY.
                                       helt vildt smuk halskæde, fra margit brandt!
                                       så fandt vi dem! modebøgerne :-)
                                                                       -AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar