it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

onsdag den 16. november 2011

On the inside we are all the same!

Godmorgen!

Idag skal jeg kun være i skole fra 1000 til 1300, da vi i klassen har projektopgaver og fremlægger disse to dage (tirsdag, onsdag) :-) selv fremlagde min bedste veninde, Maria, min gode veninde, Mette og jeg i går (tirsdag). Vi havde lavet et talkshow med sofa'er og dias og det virkede godt. Vi havde arbejdet om sprogets udvikling og jeg tror det gik okay! Lidt irriterende er at vi i vores klasse først får karakterer og udtalelser i næste uge, og vores parallelklasse får det lige efter fremlæggelsen. Så spændingen er ikke helt overstået!

Jeg håber i har det godt og husker at nyde alt, selvom der er frost på græsset og kulde i luften... <3

De er fede, 'The wanted' med 'Gold forever' <3

 hæhæhæhæhæ, jeg fandt lige et billede af min bedste veninde og jeg, fra halloween nogle år tilbage ;-)
Min mor har fået en fantastisk smuk jakke, og jeg er kun 100% misundelig! Det vidunderlige mærke hedder 'The Inoue Brothers', og jakken består af 70% baby alpaca og 30% fint uld fra peru. Størstedelen af deres kluns er håndlavet og det er virkelig blødt og behageligt :-) dog ikke noget jeg har råd til...
 Min mor, mine brødre og jeg var i København i sidste uge, da vi skulle besøge min mors bedste veninde, Ulla, og hendes dejlige børn :-) Det var rigtig hyggeligt, og jeg var ret vild med Ullas tøj, jeg synes bare det var flot sat sammen med fede farver. kender desværre ikke til mærket
 min smukke bedste veninde før fremlæggelsen :-) butterfly, blazer, perfekt som vært
 true words
 Disse fire billeder lavede vi til vores diasshow i fremlæggelsen, da de beskriver slang, engelske ord i det danske sprog, bandeord og ego :-) og ja, det er mig ;-)


                                                           
                                                       - think positive AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar