it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

onsdag den 16. november 2011

don't let yesterday use up to much of today!

Vil bare lige informere om jeg nu har købt billetter til 'Xander' og 'Christopher' koncert den 2. december! jeg skal højst sandsynlig afsted med min bedste veninde, det bliver SÅ godt! <3:)

På lørdag skal jeg være sammen med en god veninde, Teje, hos hende i København. Før vi tager hjem til hende smutter vi nogle timer til Pilestræde, hvor 'Samsøe Samsøe' holder et arrangement! Jeg tager selvfølgelig kamera med og fyrer billeder af, som selvfølgelig kommer på bloggen ASAP :-) 

Nu skal jeg være sammen med en veninde, Astrid, som jeg ikke har set længe <3 hun er en super dejlig pige, som fortjener alt godt! (www.howwepose.blogspot.com) 

håber i har en dejlig onsdag :-)

Wafande ft. Xander - en anden :-) 
Den voldsomt lækre Christopher - Against the odds <3

 Min bedste veninde<3 Jeg er helt vild med det tøj hun havde på idag. Hendes taske er fra 'The Bridge', bukserne er købt i samsøe-samsøe, lilla'e converse og hendes skjorte (Marks & Spencer) købte vi sammen i går til sølle 65 kr! vi opdagede en ny 'røde kors butik' på Lyngby Hovedgade. Den er super fed med tøj til unge, ogå :) Jeg købte selv en sort t-shirt og Maria fik også købt en top og denne fede pung:

 Et sødt digt Maria skrev til mig idag, det er jeg ret vild med ;-) 


                                                    -Be you. AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar