it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

torsdag den 3. november 2011

så er det min tur!

hey, velkommen til min nye og første blog!
jeg har aldrig prøvet dette før, men har fået sådan lyst til at blogge om mig selv, hvad jeg laver og hvad der inspirerer mig, da mange af mine venner gør det! så nu er det min tur :-)
og hvem er jeg så? Jeg er en 15 årig pige fra lyngby, jeg går i 9. klasse, og jeg nyder livet (-; i min fritid spiller jeg tennis, arbejder i en bager, arbejder som rengøring, træner i fitness og så bruger jeg meget tid på mine venner<3
det var kort og hurtigt om mig. jeg er som sagt helt ny, men vil gøre meget for at komme med inlæg så tit som muligt! så håber i vil læse med
hav en god weekend :-)
knusser. anna-bjørg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar