it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

lørdag den 25. februar 2012

SOMMMMMMER

Undskyyyyyld
Det er virkelig dårlig stil at jeg ikke har haft tid til at blogge i SÅ LANG TID. Men jeg fandt lige lidt tid nu, før jeg daffer over til mie! Jeg har haft det rigtig skønt, men jeg begynder så småt at savne sommer mere og mere. Det er tæt på at blive svært for mig at overleve i kulden... Graderne må gerne snart ramme over 20 celcius! Faktisk er der ikke så meget at sige. Jeg nyder livet fuldt ud og håber i gør det samme! Grunden til jeg ikke har fået blogget er jeg er VIRKELIG god til at have mindst fem planer hver dag... (næsten). Så der ikke meget tid tilovers. Jeg hænger ud med vennerne, træner lidt, laver lektier, bruger tid på musik, går i skole, laver interviews og en del mere...
Her er lidt sommerbilleder, så i kan dagdrømme jer væk fra kolde Danmark (alle sammen taget af mig):
-husk at elske AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar