it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

tirsdag den 7. februar 2012

But love

Godmorgen!
I dag skal jeg med to veninder fra klassen, Teje og Charlotte, på GG (Gladsaxe-gym). Jeg satser på det bliver hyggeligt og det er et fedt sted, men jeg kender ikke så meget til det, da jeg kun kender én der går der (-; Senere i aften skal jeg hjem at spise hos min moster, som er en månedlig tradtion

I går var jeg hjemme hos Maria, hvor vi fik skrevet et godt stykke på vores fysikraport. Den ser faktisk utrolig flot! Helt uvirkeligt. Der udover så vi lidt tv og da jeg gik fik jeg lige smidt en pandekage i hånden - hjemmelavet af Christiana, Marias søster :-) Det var virkelig lækkert.
Jeg smuttede så direkte til Mie, hvor vi hyggede, snakkede og spiste (som altid) :-)
Aftenen stod på stil, stil, stil og stil...

Men nu har jeg lidt småtravlt, da jeg snart skal nå bussen, men jeg smider lige et par billeder op :-)
VERDENS LÆKRESTE MAND!!!!
Sommer i Tyrkiet <3 
Synes det var ret pænt (-; Det er fra Spanien i
ferien
Mine piger i projektugen
-Du er den jeg elsker AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar