it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

torsdag den 2. februar 2012

if you wanna make the world a better place, take a look at yourself and then make a change

hej læsere!
Jeg har haft utrolig meget at lave, så jeg har ikke rigtig haft mulighed for at blogge...
Jeg er næsten lige kommet hjem fra besøgsdag på Nærum Gymnasie, hvor jeg var med Maria og en anden ven fra klassen, Carl. De tvang mig til at cykle der ud, og det var simpelthen så koldt. Men med lidt positiv energi blev det en hyggelig tur :-)
I tirsdags var jeg på Ordrup Gymnasie! Det var virkelig virkelig hyggeligt og godt, og det kan godt være at jeg overvejer det. Men jeg ved det slet ikke endnu. Det er godt nok svært. Men jeg satser på at finde et der lige er mig (-; Da jeg kom hjem fra Ordrup mødtes jeg med Katrine, en rigtig god veninde, på Baresso Coffee, hvor vi sad og snakkede med noget lækkert at spise og drikke. Derefter tog jeg i biffen med Maria og så 'Løvernes Konge'. Det var rigtig hyggeligt, og vi fældede en lille tåre da Mufasa, Simbas far, døde.
Onsdag tog jeg efter skole til Bagsværd for at gøre rent, og derefter hjem og slappe af. Efter maden tog min storebror og jeg lidt i fitness, i stedet for at dovne foran tv'et! Er utrolig stolt af mig selv(-;

Faktisk så har jeg en veninde, Frederikke, som også har en blog kørende, hvor hun skriver om lidt af hvert! Vær søde at tjekke den ud, og læs hendes indlæg. Jeg nyder at læse dem, hver gang hun skriver et nyt indlæg <3 Tag et kig her (link)

TIL SIDST må i meget gerne stemme på afstemningen ude i siden under billedet! Tusind tak
Baresso, Caffe Latte med hindbærsmag og
 hvid chokolade!
Smukke Katrine <3
Før filmen
Så sød
Simba <3
Maria og jeg når vi er smukkest 
Geografi
Smukke Mette <3
David der skriver i min bog, til Argentina
Fransk på NAG (nærum)
Mere fransk! (jeg forstod intet, da jeg har tysk)
Min Maria 
Hun havde det flotteste tøj på idag!
 Hendes trøje ved jeg faktisk hvor er fra,
 men skjorten er fra  Cheap Monday,
hendes bukser fra Samsøe-Samsøe og hendes
taske fra Friis&Company

Hendes fantastiske taske, til kun 50kr! 
NAG!
Billede fra Frederikkes blog
Endnu et billede taget af dejlige
Frederikke<3
Og lige et til (-;

-You can take my heart forever if you like AB

2 kommentarer:

  1. Hold da kæft en dejlig tøs du er Anna-Bjørg!!! Og tak for de søde ord om min blog, jeg elsker btw din blog, den er så dejlig at læse! Og det er fedt du kan li' min billeder, og tak fordi du har brugt dem!!! <3<3<3
    Love.

    SvarSlet
  2. tusind tak smukke pige!
    din blog er jo fantastisk, og du fortjener så mange læsere som muligt!
    peace <3

    SvarSlet