it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

tirsdag den 28. februar 2012

jeg chiller max

Hej alle
Jeg ligger lige nu her hjemme og afslutter min uddandelsesplan... Jeg var på Aurehøj i dag, og det var rigtig rigtig hyggeligt! Det ville klart være en af mine prioriteter, hvis de underviste i spansk, men da de ikke gør det, er det ikke en muighed for mig. Da det er vigtigt at jeg skal have spansk på A-niveau.

Jeg er lige begyndt at bruge Instagram for real. Jeg lavede en bruger for et stykke tid siden, men glemte så mit brugernavn og kode... (typisk mig). Men nu er jeg på igen! Find mig gerne :-) Jeg hedder vidst nok 'selnaes', men ellers søg på Anna-Bjørg Selnæs

Men nu smutter jeg... Jeg skal se Gossip Girl, Beverly Hills og Friends, og derefter passe min dejlige tvillinger, Signe og Christian <3 (dem jeg passer)

Og så er jeg forresten faldet for Dylan, fra Beverly Hills.... 


En sidste ting!
Smut forbi Fona, Tp-Music, Itunes, hvad som helst og køb Pato Siebenhaars nye album! 
Han fortjener det fuldt ud. 

-Fuck systemet, bare fuck det hele AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar