it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

søndag den 5. februar 2012

okay... just let it snow

Jeg vågner ret tidligt i dag og kigger så lige ud af vinduet. Og jo, jeg havde regnet med at der var lidt hvidt rundt omkring, men seriøst! Jeg kunne ikke se andet end et hvidt lag over alt og alle! Det hele er jo hvidt og dækket af sne.... Personligt hader jeg kulde og sne, og jeg dagdrømmer om sol, varme og sommer hver evig eneste dag. Så det er altså ikke det fedeste at vågne op og vide hele landet er kridhvidt af vådt og koldt sne...
Men okay. Der er ikke rigtig noget at gøre ved det, og jeg har ikke så meget at sige. For det hjælper alligevel ikke at brokke sig, det kommer der intet godt ud af. Så jeg har besluttet mig for at nyde at kigge på det (for for fanden hvor er det smukt!), så har jeg tænkt mig at holde mig inde så meget som muligt, og satse på at det snart forsvinder (meget snart) :-)

Under min store op/udrydning på værelset igår fik jeg lavet et "smykketræ". 
Faktisk bare et stykke træ med nogle søm.. Men jeg manglede et og synes selv det ser helt ok ud.
-never a failure always a lesson AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar