it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

lørdag den 4. februar 2012

LØRDAG

I dag vågnede jeg forholdsvis tidligt synes jeg selv, det vil sige klokken halv ti. Jeg tog et dejligt varmt bad og tog det roligt med musik og ansigtsmaske, for bagefter at gå ned og spise morgenmad med familien. Lidt senere tog min mor og jeg ned i Lyngby for at købe nogle ting til hende. Det endte så med at vi pludselig havnede i den nye butik 'Milium', som havde 50% og 75% rabat! Ikke så godt med vores tomme punge, men vi fik købt en virkelig fed trøje til deling fra Lisa Mendel, til kun 400 kr. Der udover købte min mor en hvis t-shirt og en anden trøje!
Så har vi også haft store bagedag i huset i dag. Jeg har bagt cookies og Ludo (ludvig, min lillebror på 12) har bagt lækre cupcakes. Nu skal jeg ryde ud på værelset BIG TIME og skråle til musik!

Imorgen står den på Louisiana, tennis, måske et interview med Shaka Loveless og lykke om aftenen.
min vuffer, cirka 
God damn homemade!
Den nye trøje, den har også lædder
på albuerne i samme farve som
dødningehovedet 
JUST LOVE
min flotte mor 
Dagens outfit
Acne bukser
Almindelig hvis skjorte
Fake Rayban solbriller
Trøje fra GAP 
Min To Do list i dag (-;
Fik klaret det meste...
-Flyvende, jeg letter AB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar