it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

onsdag den 15. februar 2012

Norge!

Hej smukke mennesker Grunden til at jeg ikke lige har fået blogget, er at jeg er i Norge med min familie, og hvis jeg skal blogge kan det kun være på ipaden. Hvor der ikke kan komme billeder og links med i indlægene :-) Men i hvert fald så har jeg det fedt, pånær at jeg jo skulle stå på snowboard for første gang, hvilket jeg havde glædet mig meget til mig. Men efter en time styrtede jeg og har nu forstuvet mit højre håndled kraftigt. Så jeg kan ikke stå mere på pister :-( en kort fornøjelse. Ikke så fedt Men jeg har det skønt, på trods af den konstante smerte i min hånd. Jeg håber i har det helt vildt fedt! (også jer der ikke har ferie endnu!) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar