it's impossible to satisfy everyone, and I suggest we all stop trying

fredag den 6. april 2012

FERIE!!!

Hej alle! 
Jeg nyder lige for tiden ferien, og laver en helt masse! (grunden til jeg ikke får blogget...) 
Men jeg er sammen med en masse skønne venner, veninder og min familie! 
Fredag den 30. marts stod den på nik og jay koncert! Det gik ned!! Det kan ikke beskrives! 
Lørdagen den 31. marts blev to af familiens venner konfirmeret. De er tvillinger og det var en fantastisk fest! 
Igår holdt vi påskefrokost i sommerhuset, hvor Emma og Celine, var med. Det var rigtig hyggeligt, men jeg har desværre ingen billeder derfra :-( 
I AFTEN smutter en veninde, Julie, og jeg til koncert i Templet med Pato Siebenhaar og Danni Toma! Det bliver helt crazy! Har ventet på denne aften i to måneder! 

Og nu hvor det er lorte vejr, så bruger jeg al min tid på at drømme mig væk til Tyrkiet, hvor jeg skal ned om små tre uger!! YAAAAAY






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar